Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuraklik ve Teyemmüm (Kar©glanin 15.02.2014 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 

Kuraklik ve Teyemmüm

(Kar©glanin 15.02.2014 Vaazi)

15 Şubat 2014 Cumartesi

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

E ettehizu min dunihi eeliheten in yüridnirrahmenu bi*dzurrin La tugni anni şefeatühüm şey en vela yungizuun.

Sadakallahul aziym. Yasin Suresi 23

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

(Kisa aciklama: kafirler sebe suresindeki bir ayeti
degiştirmişler vesanki o ayet kurandaymiş gibi diyorlarki: Sizin
Allahiniz kiyameti falan getiremez kimseyede azab falan edemez.

bizde onlara yukardaki ayetle cevap veriyoruz:

esteuzubillah

Birak o dediklerinizi getirememegi hatta öyleki onun birşeyi
murad etmesi yeter ve hemen önünüzde hazir vaziyette buluverirsiniz. O
şey size ulaştiktan sonrada, ne sizi kurtarcak birini nede bir nesneyi
bulamazsiniz.

Sadakallahul aziym. Yasin Suresi 23

Allahümme salli ala muhammedin ve ala eli seyyidina muhammed

Allahümme salli ala cemi il enbiyai velmürseliyn,

Allahümme sallu ala Adem, sallu ala Nuh, sallu ala ibrahim,sallu
ala yakub yusuf ve yunus,ve sallu ala Musa ve Harun,ve sallu ala Davud
ve Süleyman,ve sallu alaZekeriyya ve Yahya, ve sallu ala Meryem ve isa,
veselamen 12 Havariyyun ve ashabi kehf, ve selamen Hz Ebu Bekr, Hz.
Ömer, Hz. Osman, ve Hz. Ali radziyallahu anhüm

ve sallu ala cebrail ve mikail ve israfil ve azrail.

Yolculugumuza başliyoruz

canlidan kopan parcalar yenmez onlar meyyit drumundadir. yani
mesela insanin kesilen saci veya tirnagi nasilsa yenebilen bir hayvanin
sadece kolu bacagi kesilerek yenemez.

gecen haftaki vaazimizda anlattgimiz mesele yani adamin kolu
yandi yahut yaralandi yarasi var ve diger azalarda sorun yok ve abdest
alip namaz kilcak o zamn bu azadan abses kapip daha kötü hasta olma
durumu varsa, o azaya su degdirilmez, ve o kolun tamami veya yara olan
kismi el islatilip yaranin üstündeki sargi bezinin üstüne islak el ile
sivazlanir böylece o azayada abdest aldirilmiş olur. ve buna mesh
denilir.

ve dedik gecen hafta eger kol saglam ise mesh ile abdest olmaz. o
yüzden saglam bir insanin abdesti usulüne uygun almasi gerekir. amma
buraya dikkat. muhammed bizlere ögretirki eger su yok ise teyemmüm denen
mesh yöntemi ile abdest alin diye. yani eger suda sikinti varsa o zaman
mesh ile abdest olan teyemmüm ile ibadet etmek farzdir.ve hal böyle
olunca bir ikinci durumda abdest su denen sivi ile alindigi için eger
vücüttan sivi cikişi gaz cikişi olursa o abdest bözulur, oysaki teyemmüm
mesh yöntemidir ve temiz toprak veya toprak cinsine iki elin parmaklari
acilarak vurulur darb edilir amma önce niyet farzdir teyemmüme niyet
etmelidir sonra bu temiz topraga veya cama veya fayansa veya toprak ve
taş cinsi olan bir nesneye eller vurulur ve bu eller ile yüz sivazlanip
mesh edilir, sonra tekrar iki el parmaklari acilarak yine torpak veye
toprak cinsine vurulur ve sonra ve önce sol elin meshli olan ici ve baş
parmak ile sag kolun ic taraindan ayasinin sonu olan bilekden
başlanilarak diresege kadar meshedilir ve ordan el sag kolun üstüne
döndürülür ve oradanda sag kolun üstü sol elin ici ve başparmak ile sag
kolda deymeyen yer kalmaycak şekilde mesh edilir.ayni işlem bu sefer sag
elin iciyle ve baş parmak ile sol kola yapilir ve buna teyemmüm denir.
ve abdesti bozan şeyeler teyemümümüde bozar demişler, halbuki sivi ile
olmayan ve kati ile olan bir abdesti ancak kati olanlar bozabilir sivi
olanlar bozamaz o yüzden şafideki kan cizmeyi doldurasiya abdesti bozmaz
kurali burdandir. ve bizde diyoruzki. misal bir bardak canak kirlenince
sadece onun diş yüzeyi kirlenir ve onu yikayinca yine temizdir ve o
bardak ve canakdan yemek yenir ve eger bardak ve canak dokunulumasi
zararli ve zehirli olan bir madeden olmadikca o maddenin icine tesir
etmeyen her kir yikanarak temizlenebilir ve hal böyle olunca teyemmüm
kuru temizlemedir.abdest ise sivi ile temizlenme yöntemidir.peki su
varken teyemmüm edilmez demişlerdir . halbuki böyle bir hüküm kuranda
yokdur. yani suyun olup olmamasindan ziyade suyun miktari veya abdest
alcak kimsenin durumuna bakar, zatürre olan birini nasil banyo ettircen
temelli gebersin diyemi, onun yaninda isterse elli litre su olsun bu
adamin boy abdesti veya abdest yerine teyemmüm etmesi caizdir cünkü
banyo ve abdest almasi onu dah cok hasta edecekdir. o yüzden teyemmüm
işde kuru temizlemedir. su olmayan yerde tas tabaginda toprak ile
ovulmak yöntemi ile temizlenmesi caizdir.nirtekim atalar kül ilede tabak
temizlemişlerdir. öyleyse teyemmüm demek iyonlar ile temizlenme
yöntemidir. ve iyon temizlenmesini sivi olup olmamasi bozmaz önemli olan
o ortam ve kişinin durumudur. ve abdest iki ceşit olup gusl ve namaz
abdesti iken teyemmüm tekdir ve gusl icab eden durumlardada yine ayni
teyemmüm ile temizlenilir.yani kim diyebilir su varken illa yikamak
lazim, kuru temizlenme olmaz diye, siz elbiselerinizi kuru temizlikciye
vermiyormusunuz.

kuru temizlenme iyonlardaki temizlikdir ve elektriksel temizlikdir.

işde kurakliga dogru giden insanliga tek care su olsada, icmek ve
yikanmak ve yemekler için olacagindan, abdest yerine insanlarin evine
bir adet iki el sigacak büyüklükde fayans veya cam almalari ve bunun ile
teyemmüm edip namaz kilmalari, o kuraklik vakitne girersek, caizdir ve
mübhemdir. cünkü suyun israf edilmemesi demek hayat demekdir. ve
teyemmüm ile hayat veren element muhafaza edilmelidir ve su sadece banyo
ve yemek ve icmekde kullanilmalidir öyle bir vakitte.

yalniz cam ile yapilan teyemmüm sonrasi insanlar almanca spröde
denilen duruma düşerler ve kirilgan olurlar ve en kücük kirici lafdan
sözden incinirler o yüzden imanli olanlarin bir kasa cakip icine temiz
toprak doldurmasi ve evinde bulundurmasi ve böylece teyemmümü en normal
haliyle teyemmüm etmesi idealdir.

Ve deccal aleyhillane ve askerleri gittigi yerlerdeki
yeşillikleri kurutcak diye bildirdi Muhammed. evet ahmak deccal
aleyhillane ve askerleri insanligin sonunu getirmeye calişan şeytan
hizbidirler. ve kimde şeytan ve hizbine taparsa vay haline.

muhammed vasitasiyla bildirildiki : yecüc mecuc denen
varliklarin, yeryüzündeki suyu icip bitircekleri bildirildi bizlere,
öyleyse yecüc mecüc ciktiysa, onlarin suyu icip bitirmeleride yakindir.

yani insanligi büyük bir kuraklik beklemekde. taaa medinede bir coban kalcak ve oda yüz üstü düşecek ölcek.

quantumcular diyorlarki evrene ihtiyacini yollaycaksin o sana
suncak diyorlar. hadi hadiii o ancak susuz vaha da serap görmeyi saglar,
su ise gelmez , ve serap hayaldir ancak.

ve yine tebareksuresinde buyruldugu üzre kiyametin alametlerinden
olan o sondaki ayet: şayet suyunuz kesilirse kim size su getirebilcek.

hani allah kiyameti getiremezdi. herkes birden olsunda bitiversin
istiyor yok öyle yagma yavaş yavaş bir sürec halindedir kiyamet.bütün
iyilerin tükenmesi demek yeşeren birşeyin kalmamasi demek ve muahammed
anilmaz olmasi demek. insanlarin Allahi ve muhammedi unutmalari, dünya
derdine düşüp ahireti unutmalari ve böylece yeşeren yeşil birşeyin
kalmamasi, yeşil nasil biter Allahin rahmeti kesilirse biter. ve allahin
rahmeti nasil kesilir Allaha isyan ile ve dünyadaki görülen koltuk ve
mal ve para kavgalari sonucu iktidar kavgalari sonucu merhametin
kalkmasi ve kardeş kardeşin boyunu vurur olmasi ne demekdi,r merhametin
semaya kalktiginin alameti. ve semadaki rahmet de, üstünüzden, muhammed
ve mehdinin gölgesinin kalkmasi sonucu, rahmet denen birşey kalmaz. ve
bir lokma ve bir bardak su için insanlar birbirinin canina kiyarlar ve
böylece kiyamete iyice yaklaşir dünya ve sonra nebe suresi ve ammeye
gelinir ve yeryüzü sarsildikca sarsilir denilen deprem vakti. ve sonra
yildizlarin bir bir dökülmesi demek yeryüzünden isalarin musalarin
alilerin ve ömerlerin bir bir ölmesi ve hic ömer kalmamasi hic musa
kalmamasi,...yani ömerin bitmesi demek islamin kalkmasi demek adaletin
yok olmaasi demek ömer isimliler olabilir amma adalet kalktikysa ömerler
bitmişdir . yine osmanin yeryüzünden alinmasi demek haya ve edep
kalktiysa o zaman osmalarda yeryüzünden alinmiş demekdir .,....yine
musalar bitmesi demek yahudilerin son bulmasi ve böylece bütün yahudi ve
musevi büyüklerinin ölmesi. ve yine kurban edecek hayvanin kalkmasi
demek ismaillerin ve ibrahimlerin bitmesi demekdir.

haa sanmayin bunlar sizin elinizde. Allah berzahdan ibrahim
göndermez ise sizin yapacak birşeyiniz kalmaz. yine ebu bekr göndermez
ise yapacak birşeyiniz olmaz,....insanin suya ihtiyaci vardir, oysa
şeytan ve hizbinin suya ihtiyaci olmaz onlar ateşten ve hararetden var
olmuşlardir. yani şeytan her halukarde yine bizlerin düşmani olarak,
yine o günlerde sag ve diri ve kuvvetli olur, bizler ise susuzlukdan
bitap düşebiliriz.

işde bu yüzden salavata devam ediniz ve yine her gün her işinizde
besmeleye devam edinki Allah rahmetini üstümüzden kesmesin. ve yine
besmeledeki rahman ve rahim isimlerinin tecelliyatgahi olan insanlarin
merhamet duygulari ile yüklenmesi demek işde Rahim tecelliyati
oluşturur. ve merhametinde Siniri Allahin kes dedigi yere kadar olup
ve baba ve er olanlarin kurban ve hayvan kesmesi caizdir kadinlarin
hayvan kesmesi caiz degildir neden işde bu sebeble baba demek, Allahin,
kes dedigini, öldür dedigini öldürebilen kimsedeki tecelliyata sahib
olan babalar gibidir . yani Anne rahmet denizi deryasi ise babada onun
sinirlarini cizen kimsedir.aci aci nereye kadar, Allahin kurban edin
emirine kadar, cihad edin emrine kadar.( yani dininize namusunuza
yurdunuza tecavüz edenler olunca onlara karşi savaşmak farzdir ve bunun
adina cihad denilir. yoksa suriyedeki ahmaklar gibi vatana sahipken
vatani bölmeye calişmak cihad degildir.kardeşin kardeş başini vurmasi
yine cihad degildir.)

La ilme lena illa ma allemtena.

Ya Rabbi bilmek ve ilim, ancak san aittir, biz ise ancak senin bildirdigin kadarini bilebiliriz.

Tahallagu bi ahlagillah vettasifu bi sifatillah

Allahu Tealanin ahlaki ile ahlaklanin, ve Allahu tealanin sifatlari ile sifatlanin.

hükmü geregi insanAllahu tealaya marbut bir kul olursa yani
rabitasi Allah olursa. elinden dilinden her ne zuhur etsede onun yaptigi
iklahi emirler dairesinin dişinda degildir.

Cünkü Allahu tela bize şah damarimizdan daha yakin oldugunu bilidridi. öyleyse

yine vekanallahu bikülli şeyin Muhiyt.

buyruldugu gibi.

Allahu Teala Her yeri kaplamişdir

la mevcuda illa hu dersek, ondan başka mevcudat yok ise, o zaman
bir amelinden bir fiiilinde, birine dogru muamele yaparsan, ordada
karşindaki Allah dir. eger, şayet ; yalniş da yaparsan, yine yalniş
yaptigin kimsede, Allahin muhiyt sifati, ile heryeri kaplamasi sonucu, o
yalnişida sen karşindakine degil bilhassa, Allaha yapmiş olursun.

Böyle hakka marbut bir yaşam tarzini benimseyen bir kul, hakkal yakin mertebesinin ilk basamagina basmiş olur.

Böyle Rabitasi hak olan bir kul yani hakka marbut bir kul için
bir cicek ile bir cumhurbaşkani yahut başbakan arasinda fark olmaz.

Dikkaaaat: peki o zamn burada şeytani nereye koyacagiz şeytan aradan cikdimi sanirsiniz. hayir o yine arada gelir gider dururur.

yani mesela san bana cicekden zarar gelmez amma bir diktatör
başbakandan yahut bencil cumhurbaşkanindan zarar gelebilir. öyleyse
nasil diyebilirizki. cicek ile aynidir ikiside.

işde dananin kuyrugunun koptugu yer zaten burasidir.

Eger o cicegi hak teala giydiyse cicek sana mis olur yahut şifa
olur.şayet o cicegi şeytan aleyhillana giydiyse zehir zembelek olur. ve
yine sevrde muhammedi magaraya kadar kovalatan şeytan ve kovalayanlarda
şeytanin giydigi şeytan hizbi olmuş kimselerdi . Allah muhammedini
kovalarmi hic. yine peygamberin dişini kiran şeytan ve hizbidir. Allah
muhammedinin dişini kirarmi. yani fark burda.

yani bir cicek veya bir cibilliyati eger melekler ihata ettiyse
ondan bereket ve rahmet fişkirir. şayet kiyamete kadar müsadeli olan
kovulmuş melek giydiyse, bu sefer o giydigi insan, hayvan, veya bitki
her ne ise ondan muzur denilen ve insanlara hayvanlara bitkilerere
dogaya ve kainata zarar veren fiillleri aciga cikaran muzurlar meydan
gelir. ve eger mümin bu muzurlardan sakinmazsa, onuda yaralarlar ve
nitekim kabil muzuru habili öldürdü gecdi, ve yine yezid hüseyini
katletdi, nasil biz Allahu tealaya hüseyinin katili diye atfedebiliriz.
Allah bütün hayirlarin kaynagidir. ancak hicbir fiil ondan habersiz
işlenmez her ne kadar şeytani fiillere Allahu teala müsade etsede

vekanallahu bikülli şeyin muhiyt hükmü geregi, onun ihata etmedigi hicbir mevcudat veya fiiil yokdur.

yine yasin suuresinde cenabi mevla buyuruyorki:

sakin haaa sakin şeytana kulluk etmeyin. Muhakkak o sizin apacik düşmaninizdir.

buyruluyor.

öyleyse bazi kullar, Allaha degil, şeytana kulluk ediyorlarmiş. böylece karanlik ve zulumat denilen:

hayatin yerine ölüm, oksijenin yerine karbondioksit, tatlinin
yerine aci, gündüzün yerine gece, hayirin yerine şer, bollugun yerine
darligi secmiş olurlar.

dikkaaaat . işde bu günümüzdeki bu yagmur ve kar yagmamasi da,
yine bollugun ve bereketin yerine şeytan hizblerinin enerjisinin
cogalmasi sonucu darlik. ve rahmet ve bereket yerinede, kuraklik almak
üzere.

işde mümin için cemarat denilen şeytan taşlama bunun için
mühimdir. cemarat öyle gidip mekkedeki üc temsili diliki taşa, taş atmak
degil, işde böyle hayatin icindeki şeytan ve hizbinin giydigi haramlara
şüphelilere zararli muzurlara taş atmakdir. eger muzuru sen
katletmezsen, gelir muzur muhammedin dişini kirar. gider hüseyini
katleder, gider imami ahmet bin hanbeli urgana baglar işkence eder. ey
mümin sen muhammedle birlikte olup onu ve dinini savunmazsan, bir dinsiz
muhammedin dişini şehit ettigi gibi yarin senide onuda bunuda acimadan
öldürür. o yüzden muzurun katli vacipdir. ve bu hususda muhammedi
korumak için, iki elini muhammedin önüne siper eden talha bin
ubeydullah, nasil Allahin iki kolu lakabini aldiysa ve dünyadayken
cennetle müjdelendiyse o zaman bu ahir zaman muzurlarlarina karşi,
Allahi ve dinini, ve peygamberlerini, ve mehdi ve askerlerini savunan
herkesde ayni bereketten nasibdar olurlar. yoksa eger karanlik ve
zulumat cogalirsa, kendi elinizle kendinizi, kiyamate atmiş olursunuz.
ve o sizin dediginiz: Allah kiyameti falan gertiremez dediginiz
lafinizin cevabi:

hemde öyle bir kiyamet sizi yakalarki feleginiz şaşar kalir.

ve o şeytanki, muhakkak insanlarin düşmanidir.

ve her nefis ile şeytan yani (yusufun dedigi gibi) şeytan
aleyhillane ile haberleşip ve kötülügü emreder.yani herkesde emmare
denen nefis vardir. ve siz o nefse itaat ederseniz, isterseniz evliya
olsaniz, bir gün sizi yerle bir edebilir. ne zaman muzurun katli vacip
dediniz, ve o muzurlari ve kötülügü emreden emmare nefse taş attiniz o
zaman hak safina gectiniz demekdir. ve hakkal yakinin ilk basamaginin
ortasi dostu ve düşmani tanimakdir. her işinde aşinda hak yasasi kuran
ve sünnete uymakdir.

nitekim 1/A demek yani A nin kehrwerti demekdir. yani A yi alta
alan demkdir. yahut A nin ziddi demekdir. nitekim işde şeytan her hayra
ziddi ile muamele ettirip telkinleri ile namusa zina ile, helale haram
ile hirsizlik ile calip cirpmak ile, nur a zulumet ile, hürriyete esaret
ile,... her hayir amele zidddi ile muamele ettirip kehrwertini
aldirmaya calişmakda . ve bunu ögrenen kafir deccal ve hizbide kurani
büyücülerin ve şeytanin okudugu gibi tersinden okutarak, kehrwerti ile
muamele etmekde ve ettirmeye calişmakda. ve böylece mehdi zamaninin
bolluk ve bereketinide, yine havaya, suya dogaya müdahele edip ziddi ile
kuranin ayetlerinin frekansini terkip edip, böylece bereket zamanini,
kitlik ve kurakliga cevirmek için ugraşmakda. ey insanlik sizler bu
gizli düşmani taniyp ve onu taşlamazsaniz . ve mehdiyi ve askerlerini
taniyip onlarin safinda yer almazsaniz bilinki zamanin imamina karşi
gelmiş olursunuz.

ve böylece heryeri ihata eden Allahada isyan etmiş olursunuz.
böylece zulumet cogaldikca cogalinca, işde o, dünya üstündekileri atmak
için sarsildikca sarsilir. ve rahmet kesilir sizler rahmet ve bereket
yerine zulumu, gizli zulumu ve deccali ve muzurlari tercih ederseniz,
artik rahmet semadan cekilir gider ve atmosfer bozulur. ve suyunuz
kesilir. kimsede bir daha bu dünyanin üstüne atmosfer oluşturamaz.

ve bugün deccal

MUĞAYYEBÂT-I HAMSE(BEŞ BİLİNMEYEN ŞEY) e

müdahele etmeye calişmakda

ve bir hadisi şerifde bildirlen

MUĞAYYEBÂT-I HAMSE(BEŞ BİLİNMEYEN ŞEY)

şunlardir:

Lokman sûresinin otuzdördüncü âyetinde geçen ve ilmini Allah'ın
kendi zatında sakladığı gayb anahtarlarıdır. Hz. Peygamber (s.a.s), Ibn
Ömer'den rivâyet edilen bir hadiste:

"Gaybın anahtarları beştir" buyurarak Lokman sûresinin, "Kıyamet
saatinin bilgisi şüphesiz ki Allah'ın katındadır. Yağmuru O yağdırır.
Rahimlerde olanı O bilir. Hiç kimse yarın ne kazanacağını bilmez ve hiç
kimse hangi yerde öleceğini bilmez. Şüphesiz Allah her şeyi bilir ve
herşeyden haberdardır" mealindeki otuz dördüncü âyetini okumuştur (M.Ali
Nâsıf, et-Tâc, Buharî'den naklen, IV, 282).

ve eger şeytan ve ordusu bunlarada müdahele ederse, artik Allahin
hükümranligina müdahele etmiş olurlar. ve böylece kiyamete sebeb olcak
olanlarin olmasi vacip olur. ve Rabbimizi kizidirirlar, ve Allah
kiyameti getirir, ve o zaman kimmiş Allah herkes bilir. ve
esteuzubillah ( küllü men aleyhe faaan ve yebga vechü rabbüke zülcelali
velikram) olur. herkes ölür ve birtek onun vechi baki kalir ve cenabi
mevla buyurur kim Allah diye o zaman.

Rabbimizi kizidirip onun gadabina ugramakdan rabbime siginirim.


Elfatiha maassalavat

Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 15.02.2013 Cumartesi

Original Kar © glan






Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)