Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Halime Butonu - (Kar©glanin 14.10.2014 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 

Halime Butonu - Ey iman edenler , Allah ve Rasulu ile Kendinizi Emniyete Aliniz

(Kar©glanin 14.10.2014 Vaazi)

14 Ekim 2014 SALI

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓا۟ ءَامِنُوا۟ بِٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦ وَٱلْكِتَٰبِ ٱلَّذِى نَزَّلَ عَلَىٰ رَسُولِهِۦ وَٱلْكِتَٰبِ ٱلَّذِىٓ أَنزَلَ مِن قَبْلُ ۚ وَمَن يَكْفُرْ بِٱللَّهِ وَمَلَٰٓئِكَتِهِۦ وَكُتُبِهِۦ وَرُسُلِهِۦ وَٱلْيَوْمِ ٱلْءَاخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَٰلًۢا بَعِيدًا

Yâ eyyuhellezîne âmenû âminû billâhi ve resûlihî vel kitâbillezî nezzele alâ resûlihî vel kitâbillezî enzele min kabl(kablu), ve men yekfur billâhi ve melâiketihî ve kutubihî ve rusulihî vel yevmil âhıri fe kad dalle dalâlen baîdâ(baîden).

Ey iman edenler! Allah’a, Peygamberine, Peygamberine indirdiği kitaba ve daha önce indirdiği kitaba iman edin. Kim Allah’ı, meleklerini, kitaplarını, peygamberlerini ve ahiret gününü inkâr ederse, derin bir sapıklığa düşmüş olur.

Nisâ 136

Allahümme salli ala delilul iman Muhammed Rasulallah

Ellezi "La ilahe illallah Muhammedün Rasulallah"

Euzubillahimineşşeytanirracim

Bismillahirrahmenirrahim

Halime Butonu Yani

Insanin gögüs uclari ve özellikle sol gögsündeki meme ucu yani
brust warzesi iman butonudur kimin bu butonu basili vaziyette ise onun
iman dügmesi yani butonu basili vaziyettedir ve aktifdir. kiminde bu
butonu cikintili vaziyette duruyor ise onlarin iman dügmeleri yani
butonlarida basilmamiş vaziyette ve aktif degildir. Ha bu dogal oldugu
hali ile yani uyarilmamiş vaziyette iken olan hali.

Yani galu belada iman etmiş olanlar, ve veya iman etmemiş
olanlar, veya sonradan iman etcek olanlar, ve sonradan imandan caycak
olan kahpeler. ve bunlarin iman emmareleri meme uclarindan belli
oluverir ve onlar için Rabbimiz buyuruyorki ey iman ettim diyenler bir
bakin bakalim iman etmişmisiniz, galu belada iken evet iman ettim, Allah
Rabbimizdir demişmisiniz. Eger sonradan iman etcek olanlardansaniz ve
bugün mehdiyi bulup iman gerceklerini ögrendiginizde gögüsünüzden birşey
size: Allah ve Rasullerine ve meleklerine ve sonra kitaplarina ve
ahiret gününe kadere ve sonrada size ahir zaman rehberi olan mehdiyede
iman etmeniz yani inanmaniz gerektigini söylüyorsa ise, sizlerin meme
ucu önceden normal vaziyette iken cikintili iken, zamanla cikintisi
icine gircek ve basili vaziyete gircekdir ve normal halde iken basili
pozisyonu alcakdir. el ile veya başka bir nesne ile üstüne basili tutmak
bu işlemi gercekleştirmez. eger galu belada demediyseniz yapacak birşey
yok. ne kadar üstüne bastirsanizda, elinizi cekince o yine kabarip
cikcakdir. her ne kadar iman ettim desenizde, imaninizin yalanci iman
oldugu, bir yerden ortaya cikcakdir. ve bir yerde bir kahpelik yapip
imanli kimseleri ardinan bicakliyorsaniz o zaman: Allahi, kitabi,
mehdiyi bilipde, birde imandan resmen cayan münafik (:::) cocuklarisiniz
demekdir.

ve Rabbimizin her normal form için birde irregular formunu
hazirladiginida özel not olarak bildirir ve o irregular durumlari
aciklama yetkimiz olmadigini söyleriz.

ve muhtedin cemaati olanlar için yani sonradan iman etcek
olanlar için eger meme uclarinin önce cikintili oldugunu bildigi halde,
şimdi ise icine girik olmaya başladigini farkedenler var ise, bunu sakli
tutsunlar kimseye söyleyip göstermesinler ve bildirmesinler,
yakinlarindan başkasina. ve mehdi alenen ortaya cikmadikcada bunu dile
getirmesinler ve bildirmesinler.

Rabita demek Rabita yapilan kimsenin bedenini giymek demekdir.
ve sizler mehdiyi rabita ederseniz bunun daha kolay oldugunu
görceksiniz. ve iman edipde ona inanipda rabita edenlerin bedenleri ne
yapmasi gerektigini, mehdiyi Rabita ve Murakebe edince yani onun
bedenini giyince anlayacakdir.

ve Rabiata ve murakabe hakkindaki eski vaazlarimizi arayip bulup okuyun

Bu konudaki geniş aciklama olan vazimizin ismide

KADER VE LEVHi MAHFUZ (Karoglanin 22. 05. 2013 Vaazi)

dur.

bir başkasida

UYARIYA KULAK VERMEYENLERiN HALi (KAROGLAN 08. 12. 2012 VAAZI)

vaazinda yer almakdir. ve googlede "Rabita ve Teveccüh ve murakabe" hakkinda arama yaparakda karoglanin sayfalarini veren linkleri acarak bu konudaki bütün anlattiklarmizi bulabilirisniz.

Muhammedin askerleri yani ashabi arkadaşlari öyleki sabah kalkinca ilk işleri Muhammede koşarlarmiş

Ya Muhammed Rabbimizden yeni ayet indimi diye.

Ey Mehdi Cemaati, siz bunu ögrenipde uygulamaycakmisiniz! ve
sabah kalkinca ilk iş mehdiyi aramayi ögrenmeyecekmisinizki, ona hakdan
yeni varidat gelmişmi,arayip sormaycakmisiniz! uyuyormusunuz sizler,
heeeeey ordakiler kalkin haydi yeni varidatlar var.

akrep gelse yanina, baksanki sokcak tedbir almazmisin.

Eger şeytan aleyhillane yanina geldiyse, senin kainatin icine
girmek istiyorsa burnunu kapatir agzindan girmek için esnetir seni,
ahmak akrepden kaciyonda niye şeytandan kacmiyon. yahutta muhammedin
dedigi gibi, agzini sag elinin ici ile sol elinin dişi ile kapatmiyon,
bu kadarmi ahmaksin.

 hele bir namaza durunca, aduvvin mübin olan bu düşman şeytan
illlaki gelir seni esnetmek için, icine girip namazini calmak için, bu
kadarmi ahmaksinki, namazda haraket edince namaz bozulur sanirsinda,
şeytan namazini calarsa zaten namaz diye birşeyin kalmayacagini
bilmezsin.

Namazda esneyen kimse isterse on kere esneme gelsin ayni
rekatta, esnemeyi önliyemiyorsa o zaman sag elinin ici ile sol elinin
dişi ile agzini kaptsin.

Ve yukarda anattigimiz kalu bela daki yanildigini farkedenlere
iki hak taninir yani kumar oynayan kimslerden kazanan kimse, bütün
parayi kazanan adam ikinci bir oyunu oynamak istemez cünkü kazanmişdir.
amma atalarin dedigi gibi yenilen yenilgiye doymazmiş kurali geregi bu
yanildigini bilenlere yeniden hak verilir haydi bir oyun daha oyna,
kazanirsan bütün para senin, kazanamazsan cehenemliksin diye, ve onlar
işde bazilari şimdi imansiz lardan sayilan fakat, mehdiyi bulup bilince,
imana ercek ve muhtedin olcak cemaatki, onlara bir oyun hakki daha
verilir. ve onlar işde mührü refiki ala vazimizda yazdigimiz sonradan
iman edenler zümresi, iman edince onlarin burust warzeleri yani meme
uclari ARTIK AKTiF KONUMUNA GECER VE IMAN ETTIKLERI BELLI OLUR. VE
ONLARIN MEME UCLARINDAKI WARZE CATALDIR, ve birde tek uclu olanlar
vardir, birde üc uclu olanlar vardir, onlar bilipde imanli iken şeytana
uyupda imansiz hale düşenlar ve birde dört uclu olanlar vardirki tam
tehlikeli olanlar azili kafir, mümin düşmani, asla iman etmiycek
olanlardir.Bu dört secenegin dördünüde kabul etmiyen birde irregularlar
vardirki onlarda....... yani her formun bir ireeegulr formu vardir bunu
söyleyince kafir alaman kanalinin birinde incilden okuon diye diyorki
allah hic kural dişi yaratirmi diyor . lan ahmak şu caddede giderken
kirmizide gecenler var aa ipn. bunlari ananmi dogurdu yoksa allahmi
yaratti. IŞID DIYE KAFA KESENLER CIKDI BUNLARI ALLAH YARTAMDIDA ANANMI
DOGRUDU A IPN: dini Allahi bilmeyen ahmak . biz müslümanlar öyle iman
ederizki hayrida yaratan Allahdir bazi kendini dinci sanan ahmaklarda
hayir allahdan şer nefisden diyor lan ahmak tatliyi yartan Allahda aciyi
senmi yarattin a koca ahmak cahil sofu gecinen (:::) şifayi yaratan
allahda zehiri annanmi babanmi icad etdi a (:::).Yilanin zehrinde şifa
yaratan Allah degilmi.işde o ikinci hak taninanlar derki, ben bunu sanki
yaşamişdim halbuki dejavu denen odurki ikinci hakkini kullaniyor
ahmakda bilmiyor haaala ahmak demekki. belki üc uclu warzesi meme ucu
üclü piriz olcak ücüncü hakkini kullancak amma, ahmak yine ahmak
yenilgiye doymaz bunlar.

işde Muhtedin olanlar yenilgiden ders alan sonradan akillanmiş
nasihat dinliyenler ehlidir. ve onlar en sonunda, ikinci hakkinda veya
ücüncü hakkinda, iman dügmesini bulup ona basan, ve iman ehli
olanlardir.

yine sizlerden gelen seslerden biriside mevlana sofiligi ve
diyorki sen sana nasil muamele edilmesini istiyorsan karşindakine öyle
muamele et diyorlar.

öylemi sence haaa. dedikya irregular formlar yaratmiş Allah

ve bunun irregular formu varmi var

 ben mikropu ödürürüm, oda beni öldürsün diye degil, o beni
öldürmesin diye, hadi buna ne diycen hani sen sana nasil muamele
edilmesini istiyorsan öyle muamele etcekdin, o zaman mikropu öldürme o
seni öldürsün gecsin ha haaa haaaaaaaaa.

dedik mikrop ve terörist beslemeyin, mikrop ve terörist
besliyen, bir gün kendi mikrop kapar ölür dedik. ve (:::) ahmagi bu
işidi besledi büyüttü, şimdi başina dert oldu. bu işid seni gebertse
yeridir zaten, sen hakkettin, virus barindiran besleyen (:::).

ve yine sizden gelen seslerden birisi ihram yasaklari

ihramda Bile bile KILINI koparmamak demek sen artik menzile
vardin, ahmak orasi menzil, varilmasi gereken yer. vahdeti vücud. ve
orda senin bir KILI bile bile KOPARMAN HACININ BIRINI BILE BILE ÖLDÜRMEN
DEMEK. Dedikya bizler muhammedin hücreleriyiz, ve orda yapacagin bir
hata hacilarin birinin can kaybina sebeb olur, ahmaklar. ve bunu dedikde
Muhammedin haber verdiği, bazi hacilarin kaninin cemaratda, şeytanin
birinin üstüne akcagi güne geldigimizi haber vermiş olduk. ve o ahmaklar
bunu sinayacaklar ve hacilarin kani cemaratda şeytan taşlama gününde
şeytanin birinin üstüne AKCAK KADAR COK HACI ÖLCEK.

Tasavvufda Nefsin Mertebeleri vardir.

Öncelikle Nefis demek Vücut Denilen Araba veya Motoru süren
sürücü , şoför Manasindadir. ve Bu Motor ve araba yaptiklarindan
hesaba çekilcek olduğu için,

onun sanki yabani bir at misali, üstüne binip güzel işler
yaptirilabilmesi için, önce terbiyet edilmesi gerekir.Yani sürüş
kurallarini ögrenmek gekekir. ve burada islamin şartlari olan namaz ve
oruç devreye girer, ve işde oruç ile insan önce nefsine gem vurmayi,
yani nefis atina, motoruna gem vurmayi, veyahut arabasinda, nasil fren
sistemini kullanmasi gerektiğini öğrenir. ve oruç ile yemeye helal olan
birşeye gem vurulur. daha sonra cima ya gem vurlur, yani frene
basmasi öğenilir. ve bunu öğrenince, artik insan islamin haram ve
yasak dediği durumlarda, frene basip nefis atinin gemini çekerek onu
durdurur. ve nefis kazandiği derece ile makam kazanir ve terbiyet ehli
olur. ve işde

Nefs-i Emmare Bissüi Nedir? : denilince
istilahi mana ile kötülüğü emreden nefis demekdir. ve kötülük ise
nefsin hoşuna giden (zina kumar çalmak çirpmak fazlaca yemek
israf,içki,..) gibi haram ve yasak olan işlerdir. ve bu ameller
işlendikce, nefis ati bunlarla beslenen bir at ve araba olur, yani o
arabanin benzini, ya iyilikle doludur ve iyilikle hareket edip çalişir,
yahut kötülük ile doldudur ve kötülük enerjsi ile çalişir. ve haramlar
işlendikce insan, cehennem çukuruna müstehak olur. ve siyah ve kötü
enerji, yikici yok edici bir kuvve kazanir. Eger terbiyet olursa, beyaz
ve renkli enerji kazanir. ve renklerine göre de onun kuvvesi belli
olur. ve her rengin bir melek grubu vardir, ve o rengin haline
bürününce, o grubun melekleri ona yardım ederler. Emmare bissüi nefis,
petrol mesabesindedir veya carbon elementini temsil eder, veya yanici
kömür ve cinsi nevisi, ve en alt seviye ölü nefisdir, artik onun
yeniden dirilmesi, mümkün değildir dersek yani, Allah kiyametten
sonra, haşrda onu yeniden halkeder ancak, dünyada ise onun carbon
haline dönmüş olmasi, tekrar bitki olup yeşeremeyecegini," fedhuli fi
ibadi " derecesine varip ve tekrar insan bedenine girip hizmet
edeyemeciğni belli eder. amma petrol ve kömür carbon cinsi olup Allah
onlari sadece cehennemlik olarak halketmişdir, ve onlar cehennemden
çikip kurtulamazlar, sonlari ikisininde yanmakdir. şayet onlardan
firavun gibi, sonradan akillanipda iman ettim diyenler olursa, onlar
hem zehirli, hem dibe çökücü, hem de dibe çöktürücü olan civa durmunda
olurlar. bir üst, ondan daha hafif, ve dünyamizin üst kismlarinda
hayat bulan madenler ve yani mesela demir gibi, veya bakir ve benzeri
agir metaller halindedir. ve insan, nefis atina gem vurmasini ögrenip,
ve dur denilen trafikde, durup. bekle denilen yerde. bekleyip. geç
denilen yerdede, durmadan hemen geçer ise, yani ayni trafik kurallari
gibi, nefsin de kurallari vardir, ve islamin emirlerine harfiyle uyan
kimsenin, nefis ati , kaza yapip ölmez, yahut yaralanmaz, yahut
şarampola yuvarlanmaz velhasil kelam.

Nefs-i Levvame Nedir? , Pişman Olan Nefis Nedir?

ikinci Nefis makami Nefsi Levvame olup, levmedici nefis yani, yaptiği
bir yalnişin ardina, kendini levmedip „tüüüh keşke yapmasaydim, yalniş
birşey yaptim ben“ diyebilen nefis derecesidir.

Bu dereceye ulaşan nefisin, vicdan melekesi çalişir haldedir ve vicdan
denen meleke ona hep yalnişlarinin ziddi olan iyi ile, yaptiği fiili
mukayese etmesini sağlar, ve bu yalniş, bu doğru diye bir kiyas yapma
halini kazanir. Ve yalnişlar: Amma Allahin kitabinda bildirilen haram ve
yasaklar olsun, amma bulunduğu toplumun kurallari olsun, bu kurallara
uymamak hepsi yalniş şeylerdir. Ve şeriat sadece islamin bildirdiği
kurallar olmayip, insanliğin hayri için olan kurallarda buna girer. Ve
bir toplumun kerih gördüğü şeylerde bu kurallardandir, hak gözlüğü ile
bakinca, şeriata aykiri olmayan hususlardada, onlara uymak, şeriata
uymakdir. Hal böyle olunca trafik kurallari, her ne kadar kuranda
geçmesede, ehliyet alcak olana, önce kurallar ögretilir: ilk baştda
durmak ve geçmek vardir, ve birde beklemek, en basit kurallar. Ondan
sonra stop levhasi gelir, illa durulmasi gereken yer, yani ister gelen,
olsun ister gelen olmasin, buraya varinca durmak mecburdur demek. Yani
cümle sonuna nokta koyma kurali gibi. Işde levmedici nefsin vicdan
melekeleri çalişir, ve insan vicdaninin sesini duyabilcek safiyete
ulaşinca, yani sağdaki meleğin sesini duyar hale gelince, belki herzman
doğru olanlari yapamaz amma, işde en azindan yalniş yaptiğini bilir ve
özür dilemesi gerektiğini bilir. Her ne kadar, bir adami dövdükten
sonra özür dilerim demek, ne abes işsede, o adama“ ben kendimde
değildim, bilmeden oldu, kendimi kaybettim, şuurumu kaybetmişim, o
yüzden bunu yaptim“ derse cezasinda hafifletici sebeblerden dolayi
düşme olur yani. ve işde Hz Adem olmanin ilk basamaği, yalniş yapan,
Hz Adem ile Havva en aşağiya dünyaya indirilince „Esteuzuibillah legad
halaknel insane fi ahseni takvim.Sümme redednahü esfele safilin.“
Ayetinin hükmü gereği dünyaya indirilen Hz Adem ve Havva, dünyada
yaptiklarindan pişman oldular. cünkü cennetde herşey hazir, ellerinin
ayaklarinin önündeyken, dünyada ise, yemek için gayret, icmek için
gayret, giymek için gayret etmeleri gerektiğini anladilarki, biz
yalniş yapmişiz, ve kolaylik yerine zorluğu seçmişiz deyip ve pişman
olup tövbe ettiler. Ve hata yapinca başa gelen belanin birisi olan,
birde eşinden ayri düşme belasi üzerlerinden kalkdi, ve arafat denilen
dağda buluştular. Ağlayip Tövbe edip Yaradandan özür dilediler. Amma
artik dönülmeyen yola girilmişdi, artik o cennete tekrar ulaşmak için,
bütün katlari geçmek gerekiyordu, ve aklari karasindan seçmek
gerekiyordu. Ve böylece insanoğlu vicdanin sesini duyunca adem ve
havva olur yani insan olur, şeytan ve ordusu olmakdan
kurtulur.cehhennem ehli olmakdan kurtulur.Ve bu dereceyi kaybetmek ve
emmare nefis derecesine yeniden düşmek tehlikesi vardir. ne zaman
vicdanin sesi duyulmaz oldu, kalp karardi ve ince sesleri, yani
meleklerin seslerini işitmez oldu, o zaman yine „emmare bissüi nefs“e
düşdü demekdir. Yani Yaptiği hatadan dönmiyen tövbe etmiyen hatasindan
pişman olmiyan nefs, meleklerinin ve vicdaninin sesini duyamayan nefis
derecesine.

Nefs-i Mülhime Nedir? , Hatalarindan Ders Alan Nefis Nedir?

Yani kendisine ilham gelen nefis, Nefsi Mülhime.



Mürid yani hak yoluna giren salik sofi , artik levvame nefisden de
öteye geçip, eğer o yaptiği hatalardan ders alip, levmettiği bir fiili
ikinci defa yapmak durmunda kaldiğinda, önceki yaptiği hatadan ders
alipda, o hatayi yapmaz ise, artik mülhime makamina çikmiş olur. Ve
artik bu makamdaki bir nefis, vicdan meleklerinin komutani olan, bir üst
melekler grubunun sesini duymaya başlar. Ve ona, hep yapcaği her
fiilde amelinde, hatalarindan dolayi almiş oldugu yaralari gösterip,
bak bunu yapmazsan, bu yarayi almazsin diye tenbih ederler. Ve hal böyle
olunca mesela haramlar bellidir amma, haram veya mekruh veya helal
oldugu belli olmayan şüpheli olan bir fiil yapildiğinda, veya yemesi
harammi helalmi oldugu şüpheli olan bir yiyecegi yiyince, o gün
namazlar ağir gelmeye başlar.ve vücuda kafir asker girince, derki ona”
yatsiyi kilmada yat, sabahi kalkinca kilarsin” diye tenbih eder. ve
derki o vicdanin komutani olan melek bak bu şüpheliyi yedin, ve o yüzden
senin icndeki melekler ordusunun, namaz kilacak takadi kalmadi, ve
sana yatsiyi kilmadan yat derler, sabah kalkma derler. ve sen birdaha
bu şüheli şeyden uzak durursan, bu duruma düşmezsin derler. ve o
salikde onlarin sözünü dinler, ve o şüpheli olan şeyden, veya amelden,
veya fiilden uzak olurlarsa, artik mülhime onda karar kilar, ve
dahada yukari yükselir hale gelir. Artik O Mürid yani sofi , o müridi
terbiyet ve irşad eden zaatin, Allahin ve meleklerinin ve hizirin
yardimi ile oluşturduğu bazi imtihan meviklerine sevkedilir. Bunun
misali de: biz elektrik teknisyenliği okurken öğretmen imtihan etmek
için, bir elektrik aksami yani, mesela sps sistemi veya, bir elektrik
aksami dogru şekilde baglanilir. ve öğreten hoca gelir , ve sen
dişari çikarsin veyahut sana göstermeden, o aksamin gidişatini
değiştirir, ve mesela bir kabloyu yalniş takar, veya bir kabloyu
tamamen cikarir, veya bir rele açik olcaksa kapali hale geitirir, gibi
bir bilerek yapilan bağlanti hatasi oluşturur. ve ögretilen ögrenci
daha sonra bu hatayi arayip bulmak ile imtihan olur. İşde şeyh de
müridine , veyahut bir şeyhe bagli olmayan fakat hak yolsucusu olan
birine işde HIZIR aleyshisselamin oluşturduğu, bilerek yapilan aksam
değişikligi ile imtihan edilir. Ve eğer o salik ve mürid, o aksamin
doğrusunu, önceki yaptiği hatadan ders alipda biliyor idiyse, o zaman
o hatayi bilir, ve o imtihandan hataya düşmeden kurtulur, veya hata
yerine doğrusunu yaparak hatasiz çikar. Eğer hatalardindan ders
almasini bilmiyorsa, geçmişini gözden geçiremiyor ise, Peygamberin
“ölmeden önce kendinizi hesaba çekin” hadisini anlayip yaşamiyorsa,
ve vicdaninin komutani olan melekerin sesini duymaz olduysa bu sefer
tekrar levvame nefise, aşaği düşer.

Nefs-i Mutmainne Nedir? , Tam Teslimiyet ile iman Eden Nefis Nedir? Deyince



Mürid hak yolcusu salik, eğer mülhimeden dahada ileriye geçebilirse,
artik ilhamdan öteye geçen nefis, artik hücreleri ve atomlari ile, yani
melekler ile devamli kontakt halindedir. Ve artik atomlarin nedensiz
niçinsiz Allahin emrine itaat halinde olduklarini anlayinca, yani
bir ordunun askerleri, ona emredileni yapmakla sorumlu olduklari gibi,
komutan hücüm diyorsa hücüm, bekle diyorsa bekle, onlar sadece sürücü
kuvvetin emrindeki meleker ordusudur. ve örnegin bir gözlük, onun
sahibi onu taktiği müddetçe, numarasi oldugu derece ile göze yardimci
olmakla sorumludur, onun, bunun ilerisine geçme veya, gerisine kalma
yetkisi yok. bir adim ileride atamaz bir adim geridede kalamaz.
İnsanda melekliği öğrenince, onun için artik cennet ümidi, cehennem
korkusu bitmişdir . dilerse Allah cennetine koyar, dilerse
cehennemine, önemli olan onun rizasidir. Yani emre itat etmek mühim
olandir. emre itaat ettikden sonra, onun sahibi onu istediği heryerde
kullanabilir. ve Allah adildir ki elbet gözüne takilcak gözlüğü
afedesin BibBiiiiiibünde kiçda tuvalet kağidi olarak kullanmaz, ve
gerektiği yerde kullanir. Amma olurki sen gözlük isen gözlüğü silah
olarak kullanir, olurda şifa olarak kullanir olurda süs için kullanir
velhasil kelam. ve gözlük gibi olan için, şayet bir kolu kirilsa ve
kolumun birini kirdida neden kirdi? niçin kirdi olamaz ? kirildi ise
kirilmişdir ve mehdi dahi bir kolu yerinden çikikdir, ve nedensizdir
onun nedenini hak Teala bilir.

Umumi sebebleri ve külli sebebler olarak sebebleri vardir. Sebebi kül
hak ilmindedir. insanlar ise düşdüm burkuldu gibi sebeblerin bilir.
düşdüm amma neden kirildi? amma neden onu Allah bilir. yani nedensiz
niçinsiz imana mutmain iman denilir. yani Rabbine tam teslimiyet ile
teslim olmuş ölü yikaciyinin elindeki ölü gibi, neyanna çevirirse oyanna
döner, itiraz edebilcek bir cani olmayan, ruh halindeki insan yani.

Rabbim Ahirzaman ümmeti, Mehdi ve Cemaatine, Nefsi Radziye ve Mardziyeden önce Mutmain nefis makamina ulaşmayi nasip etsin.



Elfatiha maassalavat.



Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems,08.09.2014 Carşamba

Original Kar © glan





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)