Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sevmekmi Üstün Sevilmekmi - Etken Fiil Edilgen Fiil (Karoglanin 13.07.2014 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 


SEVMEKMi ÜSTÜNDÜR SEViLMEKMi - ETKEN FiiL EDiLGEN FiiL

(Kar©glanin 13.07.2014 Vaazi)

13 Temmuz 2014 Pazar

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓا۟ إِذَا تَنَٰجَيْتُمْ فَلَا تَتَنَٰجَوْا۟ بِٱلْإِثْمِ وَٱلْعُدْوَٰنِ وَمَعْصِيَتِ ٱلرَّسُولِ وَتَنَٰجَوْا۟ بِٱلْبِرِّ وَٱلتَّقْوَىٰ ۖ وَٱتَّقُوا۟ ٱللَّهَ ٱلَّذِىٓ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ إِنَّمَا ٱلنَّجْوَىٰ مِنَ ٱلشَّيْطَٰنِ لِيَحْزُنَ ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ وَلَيْسَ بِضَآرِّهِمْ شَيْـًٔا إِلَّا بِإِذْنِ ٱللَّهِ ۚ وَعَلَى ٱللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ ٱلْمُؤْمِنُونَ


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

â eyyuhellezîne âmenû iza tenâceytum fe lâ tetenâcev bil ismi vel udvâni ve ma’siyetir resûli ve tenâcev bil birri vet takvâ, vettekûllâhellezî ileyhi tuhşerûn. İnne men necvâ mineş şeytâni li yahzunellezîne âmenû ve leyse bi dârrihim şey’en illâ bi iznillâh(iznillâhî), ve alâllâhi fel yetevekkelil mû’minûn.

Ey iman edenler! Siz baş başa gizlice konuştuğunuz zaman, günah, düşmanlık ve peygambere isyanı konuşmayın. İyilik ve takvayı konuşun ve huzuruna toplanacağınız Allah’a karşı gelmekten sakının. O kötü fısıltılar iman edenleri üzmek için ancak şeytandan kaynaklanmaktadır. Oysa şeytan, Allah’ın izni olmadıkça, mü’minlere hiçbir zarar verebilecek değildir. Öyle ise mü’minler ancak Allah’a tevekkül etsinler.

sadakallahul aziym Mücadele suresi 9 - 10

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

يَٰٓأَيَّتُهَا ٱلنَّفْسُ ٱلْمُطْمَئِنَّةُ ٱرْجِعِىٓ إِلَىٰ رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً فَٱدْخُلِى فِى عِبَٰدِى وَٱدْخُلِى جَنَّتِى


ya eyyetühennefsil mutmainneh irci i ile rabbike radziyeten mardziyeh. fedhuli fi ibadi vedhuli cenneti.

( Allah, şöyle der ) “Ey huzur içinde olan nefis!” “Sen O’ndan razı, O da senden razı olarak Rabbine dön!” “(İyi) kullarımın arasına gir.” “Cennetime gir.”

Fecr Suresi 27 - 28 - 29 - 30. Ayetler


Allahümme salli Ala Muhammedin ve ala eli muhammed ve selamen ile nisai havle radziyallahu anh.

Yolculugumuza başliyoruz.

Allahu teala kuranda insani en güzel

bir surette halkettigini bildiriyor. ve insan tam techizatli bir

varlikdir. ve yerdekileri göktekileri ona musahhar kildigini bildiriyor

yani onun emrine verdigini bildiriyor. hal böyle olunca yerden

göktekilere hükmedebilmesi lazim degilmidir. eger gökteklierde onun

emrinde ise, o zaman, semayada hükmetmesi gerekir. ve bizim dedigimiz,

yagmur yagdiran tas hakikat olmazmi, yine mevsimlerin düzeninde, yaz

sicagi için, teheccüd ve duha namazi kilinmasi, semaya hükmetmek

olmazmi, ve bunun hakikat oldugunu ispat etmiş olmazmi.


bilmeyene bilmedigi bir söz bir fiil gaibdir, dogrumu yalnişmi bilmez, bilenler için hakikat ve gercekdir.


kücük cocuklarin cogunluklar ya sobaya elini sürer yakar yahut

elektrik pirizine civi sokar ceryana tutulur. yani bilmedigi tatmadigi

için onu, o bilgi ona gaibdir. amma eli yandikdan sonra soba ne demek

anlayiverir, yine elektrik neymiş anlar, amma belkide cok gec olur

ölebilir. bizim size gecenki anlattigimiz vaazi ispat etmek için, sizin

elektrik carpmasi gibi bişeymi olmaniz lazim, ne istiyorsunuz delilmi

gebermekmi yoksa felc kalmakmi istiyonuz, o zaman pirize elinizi sokun

bekletin geberirsiniz zaten. amma melegi enerjiyi görseniz yahut

tutsaniz yahut cinleri elleseniz tutsaniz elektrige tulumuş olursunuz ya

felc olursunuz yada geberirsiniz, bazi felc olup yamulmuş kimselere

niye cinler nuzletmiş dokunmuşlar diyorlar bazilarina, işde onlarin

dokunmasi böyle tehlikeli, onlar kendi boyutunda, senin onlarin boyutuna

ulaşmiş enerjinden besleniyorar, bunu anlamak, bu kadar zormu, ahmak

olmayin Allah aşkina.


Bir hadisi şerifde peygamberimizin şöyle buyrudugu rivayet oldu:


cennetde öyle köşkler vardir ki, icinde bulunan kimse, her

diledigi yeri görür ve diledigi her yere kendini gösterir.buyurdu ve ona

sordular böyle köşkler kimlere verilcekdir ya rasulallah diye:


buyurdu:Tatli sözlü,eli acik ve herkesin uyudugu zaman Allahu

Tealanin varligini büyüklügünü düşünen ve O na yalvarip yakaranlara

verilcekdir.


yani bu demek olurki kainatin haritasinda yani adn cennetinde

yani kafadaki göz bölgesindeki cennete ilhak olcaklar demekdir. yani

gözdekilere istedigi gösterilir istediginede göz bedene emredip, yönünü

dönüp, kendini gösterir. ve bu demekki Gözde bazi melekler varki, onlar

isterse sana diledigin her yeri gösterebilir, ve yine diledigin heryerde

kendini gösterbilirlermiş. yani kainat bu bedenin misali ve haritasi

ise, o zaman o cennetde bu bedende olmali degilmi. ve yine heryeri

gören, ve heryere kendini gösteren köşkünde bir misali bu bedende olmali

degilmi, o özelikde bu bedende bulunmali demek olur, amma kanallar

kapali.


eger size o kanallar acilir ise, şimdi dahi ayni özelliklere

sahip olursunuz. bu dünyadayken cennete girilirmi. evet yemin ederimki

ben girdim cikdim. yani Muahmmed Aleyhisselatü vesselam dediki :

minberim ile kabrimin arasi, cennet bahcelerinden bir bahcedir, her kim

oraya girerse, cennete girdim derse, yalan olmaz buyurmuşlar. ve biz 97

senesinde hac görevini yaptikdan sonra medineye varinca sekiz gün ,

hergün iki defa veya fazla olmak üzere, oraya, yani ravzayi mutahharaya

girdim cikdim. ve benim cennete girdim demem yalan olmazmiş, muhammedin

sözü ile. öylese vallahide girdim billahide girdim. ve bu demek olurki,

cennete daha bu dünyadayken girenler oluyormuş, oraya girliyor ise, o

zaman yukardaki hadisde gecen cennetede o köşkede girlir, ancak oranin

kapisi herkes uyurken aciliyormuş. uyurken nasil acilir senin rüya

sandigin amma gercek rüya olan rüya ile girersin. yani herkes uyurken, o

uyanik olcak demek, herkes gözlerini kapatinca senin gözler acik olcak

demek bu. amma peki ben avusturyadayim, bizde akşam iken amerikada

gündüz, bizde herkes uyurken orda herkes uyanik, amma bunun şarti herkes

uyurken olmasi, yani kapi herkes uyuyunca aciliyor demekdir. peki bu

mümkünmü? evet senede sadece bir gün mümkün, yani 21 Aralikda en uzun

gece olunca . bir vakit gelirki gece geceye kavuşur ve heryerde o saate

gece olur. nitekim 21 haziranda, gündüz gündüze, danimarkada kavuşup,

gündüzün ardina güneş batip, hemen tekrar dogdugu gibi, gecede geceya

kavuşur, amma dünyanin neresinde, sadece bir yerinde, ve o köşke girilen

kapi o bölgededir yani.


yine gündüzün gündüze kavuştugu yeri temsil eden yerdende,

cennetteki bir başka köşke, bir başka hadis ile, ve bir başka cennete

acilan kapi vardir.


Bil ki kainati:Ol akl ve candir


Bu hissolunan nuh u feleki gerdandir


Pes naru hava habbu hak erkandir


Madenle Nebat ve Hayvanla insandir.


bu kasideu rubaide denildigi üzre, bizlerin bu gördügü kaintin yüzü nuh yildiz sisteminin gerdaniymiş


diyorki devaminda oraya gecmek için naru hava yani ateş

cemberinden gecilmesi gerekiyormuş yani habbu hak erkandir diyor yani

habbu hak yani o tanri parcacigi dedikleri parcacikdanda nuh yildizina

geciliyormuş, ve ordada maden ve insan ve hayvan varmiş. peki eger orasi

gerdan ise, o zaman demek olurki habbu hak demek, kalpdeki suveyda

dügümü geciş kapisi demek olurki, ve oraya tiiiif (derinine ) inmek

demek, derin düşünce ile en derin uykuda, hem uyanik hem uykuda olmak

demek. yani rüyani yönetebildigin zaman demek olurki, yani nuh

yildizindakiler rüyayi yönetebilenlermiş. oraya inebilen kimselerde,

onlara karişir velhasil kelam. ve eger rüyayi yönetibilir isen,

istedigin kimseyi gidip rüyasina girip görebilir, onunla konuşabilir ve,

istediginede gidip görünebilirsin. ve o köşkün kapisi nuh kapisi, ve

nuhun gemisinin oldugu yerdedir. ve o kapi sadece gecenin geceyle

buluştugu gece aciliyormuş yani. yani herkes uykuda amma, sende uykuda

fakat, uyanik uykuda oldugun zaman.


Nuh gemisinden kasdimiz, nuhun kabri ve cesedi paklarinin

bulundugu yer, nitekim muhammed in kabri ile minberi arasindaysa ravza o

zaman muhammede, muhammed gemisine binilen kapi demek ve nuh gemisne

binilen kapi nuhun vahdeti vücutlarina acilan kapi demekdir.


Münafik demek: başka dinden olup fakat müslümanlarin icine

giren, ve bazen onlar gibi namaz kilip, oruc tutan, bazende hacca bile

giden, amma kendi peygamberini kabul edip, muhammed mustafayi, peygamber

olarak kabul etmiyen kimselere denilir.


Dehri demek : Muhammedi kabul etmedigi gibi Allahu tealanin var

oldugunuda söylemez. ve dün dehri birinin cibilliyati olan bir meyva

yedik ve bizdede o hal tezahür etdi. Allah muhafaza, Allah varsa hani

nerde o zaman demeye kadar gidecekdik neredeyse. ki o meyva amerikan

patetesi, yani kirimizi patetes. amerika zaten patetesin vatani amma,

kirmizi patetes dehri olanlarin cibilliyati, yani ne muhammedi kabul

eder nede Allahi. yani kirmizi patetes ne sebzedir nede meyva, sebze ile

meyvayi ayiran yer şekerdir. şekerli olanlara meyva, tuzlu olanlara

sebze denilir. eger bir bitkide bu karişdiysa, orada dehrilik baş

gösterir. nitekim yunus aleyhisselama ikram edilen bal kabagida

böyledir. ve yunus ümmeti işde dehri iken, yani ne yunusa nede Allaha

inanmazlarken, başlarina gelcek belayi görünce


100 bin kadar kimse yunusun kayboldugunu farkedince, ve semayi

yyildizlari okuyunca, gelcek belayi görünce, daga cikip tövbe ettiler,

ve onlar dehrilikden kurtuldu, kafirin kirmizi patetesi var ise, bizim

de onun ziddi olan hem sebze, hem mayva olan, hem tatli hem tuzlu olan,

bal kabagimiz vardir yani. nasreddin kabagi, nasreddin hoca son yunus

ümmetinde biriydi.nitekim akşehirde eşşeginin üstünde görünmeside,

yunusun son bir defa ümmetini cagirmasi için cebrail gelince dur bir

eşşegimi bulup gelende giden demesi sonucu bu senin eşşekden daha mühim

meseledir dedi, ve dedi yunus dur bir pubclarimi bulan giyen de öyle

giden dedi, oda bu pabuclarindan da daha önemli dedi. ve yalin ayak başi

kabak ümmetini cagirmaya gitdi. gitdi gitdide yine inanmadilar, ve

oradan görevden firar etti, ve gemiye bindiki, sonunda bildiginiz gibi,

yunusun karnina yem oldu. ve suda kalan birinin etleri nasil yumuşar

ise, baligin karninda etleri yumuşadi, Allah onun için bal kabagi denen

bitkiyi halketti. ve hemde sahilde bitirdi. yani ümmetini onu bekler

vaziyete buldu. yani kabak onu bekliyordu. ona gölge oldu, ve onun

sütünden de cildi şifa buldu. ve onu bekliyen, bu yüce rabbimizin

merhameti, o son ehemmiyetli görev fayda vermiş, ve yunus ümmeti

kurtulanlardan olmuş idi. ve Allah onlari işde, Mühtedin denen cemaat

eylemişdi, yani sonradan hidayete kavuşanlar ehli. yani kabak işde o

ümmetin bitki halindeki cibilliyatidir.ve bizimle kafirler arasinda

yine, bir kale ve sinir cizgisidir.


Rabbim dehrilige düşmekden mehdi cemaatini muhafaza buyursun,

biz kirmizi patetes yiyince vücuttaki kimyasal reaksiyon sonucu düşdük

bira ara. rabbim hidayet etdi kurtulduk, cünkü bedene o bitki girince

kainati alemin haritasinda bozulma oluyor, hücreler şaşiriyor bu tatlimi

yoksa tuzlu grubundanmi diye, ve beyne onun şekeri ulaşinca beyinde

dehrilik baş gösteriyor. yani Allahi ve peygamberi sorgulamaya kalkiyor

insan. cünkü iki zid kutup birleşiyor düşünün kuzey kutbu ile güney

kutbu preslendi ve, ikisi bir düzlem oldu demek gibi bir şey. ve beyin

iyi ile kötüyü, kuzey ile güneyi ayirt edemiyor. yani zayif nokta

denmez, onuda yaratan rabbimiz. herşey cift cift yaratildigindan dolayi

onun simetriside bal kabagi yani. ve o derdin caresi bal kabaginda sakli

yani, kirmizi patetes hasta eder kabak iyi eder. ve ömründe bir defa

bal kabagi yiyen kimsede o kod vardir. ve beyin sonra bal kabagi

formülünü bulunca durumu farkeder, ve beyin onlar dost degil düşman emri

verir. ve entloplazma lar onlari yemeye yok etmmeye başlarlar ve beyne

gitmesine engel olurlar ve tuvaletden atilirlar.


ve o kirmizi patetesde yunusa inanmayan, ve kalan kafir

milletin cibilliyati. yani kafir ve dehri kalan kimseler. yani ne

muhamedi kabul eder, nede Allahi, Bu kimseler ve kirmizi suratlidirlar

bunlar. ayni bazi israilliler gibi.


Allah Rahmandir yani baba ve er konumunda,


ve Rahimdir anne ve dişi konumunda,


Haşa huzur, Allaha ne erkeklik nede dişilik bicilmez amma,


Eğer Sevmek önemli ise senin için Rahman tabiatli olursun yani Baba konumuda olursun.


sevilmek önemli ise senin için Rahim olursun yani anne tabiatinda olursun.


Tercihe acikdir bunlar yani sen kadin olmayimi tercih ediyorsun

ki sevilmeyi ve alta inmeyi toprak gibi verimli olmayi, yoksa


Baba gibi gökte ve üstte olmayimi bazen yagmur bazen şimşek gibi!!!


haydi sen söyle şimdi sevmekmi önemli sevilmekmi?


Gafil olma ey insanoğlu dalda çekirdek gizlidir. Rabbim Dalın

olgununun içinden çekirdek cikarır. çekirdeğin olgununun içindede dal

ve ormanlar saklıdır.


yani içde dış dışda iç gizlemiş Yüce Rabbim.


Cünkü sevmek etken fiildir, ve erkek gibi etken, yani cocuk

dogurtabilen ve zeker sahibi, ve sevilmek edilgen fiildir yani kadin

gibi rahim sahibi ve topkrak gibi yani onu yarip icinden tohumu

filizlendircek bir yagmur ve su habbesine ihtiyaci vardir. Yer Allah,

gök Allah her yerde Allah var, gayri ondan başka ne varki kainatda.O hem

rahmandir hem rahimdir, O Cenabi Allah rahman ve rahimdir.


ey insanlar fefirru ilallah


Ey insanlar haydi Allaha dogru koşunuz.

Rabbim azabindan affina, gadabindan merhametine siginirim,

senden yine sana iltica ederim, bizi ve sevdiklerimizi, sevenlerimizi ,

Mehdi ve cemaatini dehrilikden, yunusun ümmetini kurtardigin gibi yine

ahir zamandada kurtar yarabbi, son kalan yunuslar hürmetine, nasradin

hocalar ve balkabakllarini yaratiş hikmetin hörmetine

Amiyn


elfatiha maassalavat


Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 13.07.2014 Pazar

Original Kar©glan






Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)